الثلاثاء، 12 فبراير 2019

How Much Warmer Was Your City in 2018 الي اي مدي كانت مدينتك حارة في 2018؟










Scientists announced Wednesday that 2018 was the fourth-warmest year on record. In a database of more than 3,800 cities compiled by AccuWeather, about 83 percent saw average temperatures higher
than normal last year. Enter your city below to see how it compares.
Note: Temperature and precipitation data are from AccuWeather.
 The normal temperature range is determined using the averages of the highs and lows for each day from 1981 to 2010. 

Data for some cities is incomplete. For cases in which the actual or historical temperatures were unavailable, the bar is not shown for that day. The data presented here is as it was recorded on Jan. 4, 2019.



أعلن العلماء يوم الأربعاء أن عام 2018 كان رابع أعلى عام من حيث درجات الحرارة على الاطلاق يتم تسجيله. في قاعدة بيانات لأكثر من 3800 مدينة جمعتها  AccuWeather ، حوالي 83 في المئة من هذه المدن عاني من متوسط درجات الحرارة أعلى من العادي في العام الماضي.
 أدخل مدينتك أدناه لترى كيف تقارن.

 ملحوظة: بيانات درجة الحرارة وهطول الأمطار مأخوذة من AccuWeather. يتم تحديد المدى الطبيعي لدرجات الحرارة باستخدام متوسطات الارتفاعات والانخفاضات لكل يوم من 1981 إلى 2010.
 البيانات لبعض المدن غير كاملة. في الحالات التي تكون فيها درجات الحرارة الفعلية أو التاريخية غير متوفرة ، لا يظهر الشريط لهذا اليوم. البيانات المعروضة هنا هي كما تم تسجيلها في 4 يناير 2019.


الشبكة المصرية

 ثمان سنوات في خدمة القطاع الناشيء 

       ENFRWC Eight years serving emerging sector of Water & RE  

ليست هناك تعليقات: